2.10.08

 

bufff!

Estou alucinada, aprendendo a fedellar a pizarriña dixital e o software, porque, coma sempre, unha é unha tiquismiquis de moito coidado e pretende facer as súas propias actividades. Cando por fin saia do lío no que me metín teño que compartilas convosco, pero polo de agora estouvos en obras. Polo demáis, no cole xenial, aínda q teño 24 alumnos!!!! (case como cando nós eramos pequechas) e, por culpa de semellante multitude, temos algúns problemiñas co volume na aula e iso, pero en xeral moi ben... A profe do ano pasado dos meus pequenos pensadores era María Gómez-Ulla (Marti acórdaste dela? Estudou con nós en Filoloxía). Bueno, xa conterei máis noutro momento, que estou con montóns de fiestras abertas e me vou a facer un lío. Bicos a todas e sorry!!! Aínda que creo que xa non debería nin pedir perdón pola tardanza en escribir porque vou ter que ir aceptando que son así de nacemento: pouco cumplidora.

Comments:
Bueno, polo menos esta vez non tardaches un ano en publicar de novo (literalmente falando... je, je!).
Xa nos darás unhas leccións de pizarra dixital despois, eh? Eu primeiro teño que xogar ao "Hide and Seek" (coma cos meus alumnos de Infantil) e averiguar onde está agochada...
Mil bicos!!!
 
espero q o Hide & seek funcionase pq creo q xa hai unha desas en cada centro público, así q no caso de q non funcionara haberá q protestar para q vola monten.
 
Olaa! Temos un Xefe de Estudos xenial que a atopou e a montou, así que xa darás pistas de como vai o conto. Polo de agora pedimos un Grupo de Traballo para que veñan dar unhas sesións, a ver se no-lo conceden...
 
Enviar um comentário



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?