20.7.08

 

ESTOU AQUÍ!

Estou de novo aquí, detrás do teclado, escribindo, e espero xa non parar de facelo. En todo este tempo seguía aquí, a medias, porque vos leía e ás veces ata deixaba pequenas mostras de que o facía nunhas liñas nas vosas entradas, pero agora tentarei tamén facer eu as miñas, iso si, sen promesas, que a última que fixen nesta blog non a cumplín. Manterse aquí detrás a escribir con relativa frecuencia esixe unha constancia que eu non teño, pero que agradezo que os que seguides sempre aí detrás dos vosos teclados teñades porque sodes unha gran compañía.


Comments:
BENVIDA!!!

Acabo de alucinar ao comprobar que tes unha nova entrada (xustiño un ano despois da derradeira).
Pois nada, a ler/ver/escoitar todo o que nos vas amosar (eu teño a confianza de que, ás túas fieis lectoras, non nos deixarás coas ganas).

Bicotes!
 
Graciñas, xa pensaba que tardaríades un montón en enterarvos de que puxera algo, despois de todo un ano. A ver se esta vez son quen de continuar e vou facendo entradiñas de cando en vez. Ah! Noraboa! Xa nos vemos mañá e o celebramos, ok? Bicos!
 
Eu tamén me dei conta!!
Ten razón Mariña escribes exactamente o mesmo día do mesmo mes un ano despois, espero que esta ves non nos abandones durante un ano enteiro.
Bueno acabo cunha frase do Chikilicuatre: Bloguea, bloguea!!
 
Ola, ola
Xa che toca ir blogueando, a que esperas??
Ah! Ghrasias por todo, chámoche p'a semana.
 
A ver, a ver, xa vos porei algo á noite q teño pendado metervos ao Lucas facendo das súas. Bicos e gracias por seguir aí despois de tanto tempo.
 
Eu tamen me vou metendo aqui de cando en vez, todo por influencia desta nosa martrolas.Presta moito saber destes coñecid@s.Eu tampouco me esquezo de vos.un bico.Marita
 
RAPASAAA!
 
Enviar um comentário



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?